Re: Do obytych. /.... ze mnie -kupiłem W7 HP zamiast W7 Pro...../

Autor: zet <zet.drw_at_gmail.com>
Data: Sun 24 Oct 2010 - 04:28:11 MET DST

On 24 Paź, 01:39, "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfi...@poczta.onet.pl>
wrote:

> Ale właśnie w jaki sposób wysyłane? Integracja nie jest jakaś oszałamiająca,
> z tego XP zobaczysz np. dyski W7. Musiałbyś więc na XP mieć program
> skanujący, który zapisywałby skany na dysku W7. Oczywiście zakładając, że
> wirtualizowany XP zobaczyłby ten skaner.

Virtualizowany XP nie chciał współpracowac ze skanerem
(XP instalowany 'normalnie" tez sie lekko burzył zawsze przed tym
skanerem, ale przyjmowął w końcu, i działał) nawet go nie
zobaczył( identycznie co W 7).

nawet więcej: dysków W 7 tez nie było widać.
może jakies zabiego specjalne by pomogły (?), ale juz miałem dośc..
Nowy sklaner. B/z ;)