Re: Do obytych. /.... ze mnie -kupiłem W7 HP zamiast W7 Pro...../

Autor: zet <zet.drw_at_gmail.com>
Data: Sun 24 Oct 2010 - 04:23:53 MET DST

On 23 Paź, 23:44, Radosław Sokół <rso...@magsoft.com.pl> wrote:

> Nie, raczej by też nie chodził. O ile mi wiadomo, "XP mode"
> nie obsługuje niestandardowych urządzeń. Zresztą uruchom
> sobie VirtualPC, zainstaluj w maszynie wirtualnej testowo
> jakiegoś XP i sprawdź -- według mnie nie zobaczy skanera w
> ogóle.

Tak. Się potwierdziło, co pisałes.
Zainstalowałem XP Pro na VirtualBox-ie.
i skanera nie było.
Nawet po zainstalowaniu jego oprogramowania.
Przy próbie wystartowania skanera, oprzychodzi komunikat, ze _to_
oprogramowanie nie moze byc uzyte.

tak więc, niestety, cały czas ten sam wniosek; nowy skaner.

Dzieki za porady i zainteresowanie tematem.

--
Zb.drwięga