Re: Do obytych. /.... ze mnie -kupiłem W7 HP zamiast W7 Pro...../

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 24 Oct 2010 - 00:35:35 MET DST

W dniu 2010-10-23 23:28, Green pisze:

> Dokonałem zakupu blaszaka, a do niego W 7.
> I wybrałem /gapa/..../ Home Premium.
> Niechcący oszczędziłem" stówkę (około).
> Bo dodałbym ją (gdybym był tego świadom) i miałbym W7 pro

Pewnie już aktywowałeś. Może Microsoft w Polsce Ci pójdzie na rękę i
udostępni jakieś upgrade do Pro? Zadzwoń i zapytaj. Co Ci szkodzi.

> W domku dopiero, po kilku dniach sie dowiedziałem, że mój skaner
> Plustek ST24 nie pójdzie.

Mój Plustek Optic Pro to nawet pod XP nie działał. Nie zrobili do niego
sterowników niestety. Musiałam sprzedać za nędzne grosze i kupić Canon
Scan Lide. Teraz mam drukarkę kombajn i z kolei ten prawie nowy Canon
zalega w szafie.

> Drugie wyjście- kupić nowy SO (W7Pro) za 1200zł.

Ja bym się pytała w sklepie, w którym kupiłam czy można zamienić za
dopłatą. Ryzyk fizyk. Może coś doradzą?
A może czas najwyższy kupić lepszy skaner?

--
animka