Do obytych. /.... ze mnie -kupiłem W7 HP zamiast W7 Pro...../

Autor: Green <*cotrzebausun*zdrw_at_gazeta.pl>
Data: Sat 23 Oct 2010 - 23:28:45 MET DST

Dokonałem zakupu blaszaka, a do niego W 7.
 I wybrałem /gapa/..../ Home Premium.
Niechcący oszczędziłem" stówkę (około).
Bo dodałbym ją (gdybym był tego świadom) i miałbym W7 pro

W domku dopiero, po kilku dniach sie dowiedziałem, że mój skaner
Plustek ST24 nie pójdzie.
Wyczytałem, ze mógłbym uruchomić sobie tzw. "tryb XP"
i skaner by chodził. Ale..... ale to DOPIERO w Seven Pro.
Czy mogę (tanio) zrobić upgrade z HP do Pro?

Wiem, że to kosztuje podobno ponad 500zł.
Ta opcja to chyba wtedy, gdy sie ma XP Pro.
Ja mam(kupowałem z sklepie, z płytĄ, chyba jako OEM)
Ten XP był na laptopie, ale partycja sie zawaliła z kretesem i szczętem,
 i została jedynie płyta.

Drugie wyjście- kupić nowy SO (W7Pro) za 1200zł.

Inne opcje(?): ????

--
Pozdr. Zbig.Drwięga