Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Michal Biek <mb_at_rx.pl.invalid>
Data: Thu 21 Oct 2010 - 18:30:38 MET DST

knrdz log(in):
[...]
> Na faszystów i ich "prawo" odmawiające komuś prawa do prywatności są
> hidden volumes. [...]
A kto Ci odmawia prawa do prywatności?
Odmowa dot. wyłącznie tej części sfery prywatności, która sama w sobie
jest łamaniem obowiązującego prawa albo ma bezpośredni związek
z przestępstwami.

--
"Na wszelki wypadek dla ochrony prywatności aka szybkiego pozbywania
się dowodów obciążających moje ego skonstruowałem sobie