Re: W OE6 wiadomości przychodzą zdublowane

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 20 Oct 2010 - 22:01:46 MET DST

Dnia Wed, 20 Oct 2010 20:14:21 +0200, Ewa napisał(a):

> Na serwerze nie mam możliwości ustawiania reguł.

Spróbuj:
- wyeksportować reguły wiadomości
- utworzyć nową tożsamość (w sumie niegłupim byłoby zrobić to na innym
koncie użytkownika w systemie / na osobnym komputerze)
- skonfigurować na nowej tożsamości konta e-mail (pamiętając, by zaznaczyć
opcję "pozostaw kopię wiadomości na serwerze" _bez sprawdzania od razu
wiadomości w danym koncie_)
- odtworzyć strukturę katalogów w skrzynce (aby reguły mogły zadziałać)
- zaimportować reguły wiadomości
- dopiero teraz _raz_ sprawdzić pobieranie poczty z danego konta / kont

Pozwoli to choć trochę zawęzić poszukiwanie winowajcy - czy sam Outlook, czy
może jednak coś nie halo z serwerem, na którym masz konto/konta e-mail.

[ Jeżeli spotkałeś kobietę swoich marzeń, to o pozostałych marzeniach      ]
[ możesz śmiało zapomnieć.      (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]