Re: Jak zrobić żeby windows 7 nie pokazywał otwartych dokumentów na pasku zadań?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 20 Oct 2010 - 21:18:49 MET DST

Dnia Wed, 20 Oct 2010 16:34:55 +0200, Skrypëk napisał(a):

> Ale Tabbed View jest relatywnie nowy (CS4?) i nie wszystkim się spodobał.

Tak. Tylko powrotu do zachowania dokładnie takiego, jak w CS3, w wersjach od
CS4 wzwyż samym wyłączeniem Tabbed View nie spowodujesz.

> Bo masz włączony tabbed view.[1]

> Bo dopiero CS5 tworzy wiele ikon w Win7.[2]

Jak widać z połączenia [1] i [2] - możliwa jest sytuacja, że przy
Photoshopie CS5 na pasku zadań będzie jedna ikona.

[ Wykonaj rzecz niemożliwą, a szef zaliczy ją do twoich obowiązków.        ]
[                                              (znalezione gdzieś w necie) ]