Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 20 Oct 2010 - 20:53:45 MET DST

Użytkownik "Artur M. Piwko" <milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:slrnibu9mu.3uo.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
> In the darkest hour on Wed, 20 Oct 2010 13:10:25 +0200,
> Piotr Krzyżański <piciu@it-faq.pl> screamed:

> Albo tych, którzy mają pojęcie o wewnętrznej budowie FAT/NTFS
> i spędzili trochę czasu analizując źródła TC/pisali własne biblioteki
> do ich odczytu/zapisu. Możesz się czymś takim pochwalić?

Albo tych, którzy piszą książki o kryptografii dla praktyków, a na
jego znalezione błędy w TC reaguje zespół tworzący soft i na dodatek
tenże zespół pisze o kłopotach z szyfrowaniem plików odpowiedzialnych
za hibernację, również straszą składaniem skarg do komisji europejskiej.
Natomiast niejaki Piwko wzorem polskich kibiców krzyczy nic się nie stało,
bo na stronach truecrypt piszą, że wszystko OK.

Piciu