Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Artur M. Piwko <milusi.pysiaczek_at_buziaczek.pl>
Data: Wed 20 Oct 2010 - 19:29:02 MET DST

In the darkest hour on Wed, 20 Oct 2010 13:10:25 +0200,
Piotr Krzyżański <piciu@it-faq.pl> screamed:

> Albo wierzÄ…cych we wszystko co napiszÄ… na stronie TC...

Albo tych, którzy mają pojęcie o wewnętrznej budowie FAT/NTFS
i spędzili trochę czasu analizując źródła TC/pisali własne biblioteki
do ich odczytu/zapisu. Możesz się czymś takim pochwalić?

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
[ 19:26:18 user up 12596 days,  7:21,  1 user, load average: 0.09, 0.10, 0.02 ]