Re: Przeniesienie systemu w2k3

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 20 Oct 2010 - 11:53:03 MET DST

"Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> wrote in message
news:slrnibrpb4.llq.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...

> Ja niestety miałem problem bodajże z winxp. Nie pamiętam szczegółów,
> bo było to jakiś czas temu, ale próba odtworzenia systemu z maszyny
> fizycznej na wirtualnej kończyła się BSODem.
> Ale skoro autor dopiero planuje zabezpieczyć się przed ewentualną
> awarią maszyny fizycznej, to jak najbardziej powinien spróbować taki
> obraz odtworzyć i wystartować z niego system.

Bo to nie ma prawa dzialac, kompletnie inne sterowniki do wszystkiego od
plyty po kontroler HDD (obraz dyskietki ze sterownikami dostepny na stronie
VMWare).

http://www.vmware.com/products/converter - konwertujesz dzialajaca maszyne
na wirtualna, potem mozesz ja sobie odzyskiwac, przenosic miedzy hostami ESX
i czego jeszcze dusza zapragnie.

Pozdrawiam
Kamil