Re: Przeniesienie systemu w2k3

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Tue 19 Oct 2010 - 20:37:24 MET DST

W artykule <i9jlm0$lri$1@inews.gazeta.pl>, kamil napisał(a):

> Wirtualizowalem juz w locie dziesiatki serwerow produkcyjnych na ESX i
> problemow jeszcze nigdy nie mialem.

Ja niestety miałem problem bodajże z winxp. Nie pamiętam szczegółów,
bo było to jakiś czas temu, ale próba odtworzenia systemu z maszyny
fizycznej na wirtualnej kończyła się BSODem.
Ale skoro autor dopiero planuje zabezpieczyć się przed ewentualną
awarią maszyny fizycznej, to jak najbardziej powinien spróbować taki
obraz odtworzyć i wystartować z niego system.

Jacek