Re: Jak zrobić żeby windows 7 nie pokazywał otwartych dokumentów na pasku zadań?

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pûbliçenëmy.pl>
Data: Tue 19 Oct 2010 - 23:01:57 MET DST

Użytkownik "robot" <adres-falszywy@op.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i9krnk$2bt$1@news.onet.pl...

> Niby tak, ale w viście po prostu nie ma takiej opcji i wszystko jest tak
> jak mi odpowiada. Czyli otwarte pliki w photoshopie nie pojawiaja siÄ™
> oddzielnie na pasku zadań

Bo ta opcja wykorzystuje API Windows 7, więc nie działa we Viście. I nie ma
jej jeszcze w CS4, bo Adobe uszczęśliwiło ludzi tym niewyłączalnym bajerem
dopiero w CS5. I najprostsze rozwiązanie już ci podano: uruchamiać w trybie
zgodności. A na forum Adobe w kilka minut znalazłem drugie: używać w
fotoszopie Tabbed View zamiast Windowed View (cokolwiek to oznacza).