Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Tue 19 Oct 2010 - 20:53:38 MET DST

Użytkownik "knrdz" <proemld@vagrevn.cy> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i9kouh$p6h$1@inews.gazeta.pl...

> Najwyraźniej sam nie poklikałeś

Poklikałem i trafiłem na przykład tutaj:
http://www.schneier.com/blog/archives/2008/07/truecrypts_deni.html
Błędów softu nie szuka sie na stronie jego producenta...
Mam nadzieję, że używasz najnowszej wersji TC, która jest podobno
odporna na wszystko, a dane same wyparowują z dysku, jeśli zagląda
w jego zawartość biegły.

Piciu