Re: [win7] Kolejnosc ikon na pasku narzedzi

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 19 Oct 2010 - 15:10:56 MET DST

In news:i9jvhn$bkp$1@news.onet.pl,
*Norbert* <noreply@reply.no> typed:
> Witam
>
> Dodalem sobie do taskbara dodatkowy pasek narzedzi. Wrzucilem tam ze 30
> ikon i poukladalem je w odpowiadajacej mi kolejnosci.
> Jednak kazdy restart rozpizdza mi te kolejnosc, ukladam ponownie i znow
> rozwalone - i tak w kolko.
> Czy da sie cos z tym zrobic? Jest jakas mozliwosc "zamrozenia" ikon w ich
> pozycjach?

IconRestorer
http://freesoftland.sytes.net/iconrestorer.html
lub
Zagladnij na http://www.wintricks.it/faqreg/saveicon.html
Plik layout.dll umiescic w folderze systemowym i wprowadzic wpis do
rejestru (dwuklik na pliku .reg). Na ikonach systemowych pulpitu pod
prawoklikiem pojawiaja sie dwie dodatkowe opcje.
Jesli klikniesz prawym myszem na kosz, my computer, lub jakas
inna systemowa, pojawi Ci sie nowa pozycja w menu kontekstowym
pt. Save desktop icon layout oraz Restore desktop icon layout
Po ustawieniu ikon w.g upodoban, kliknij Save desktop icon layout

--
Piotr Palusinski [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx