Re: Kilka doc o tej samej nazwie jednocześnie

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 19 Oct 2010 - 15:10:03 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Palusiñski"
>Nie pisa³em, ¿e jest zly, a jedynie przestarza³y, co wi±¿e siê brakiem
>wsparcia - ³atek/poprawek.

Powiedzmy sobie szczerze, gdyby by³ dobrze napisany, nie potrzebowa³by
³atek/poprawek. (tak, wiem ¿e nie ma bezb³êdnych programów, s± tylko ¼le
przetestowane)

>Tu bym szuka³ przyczyny, cos mu namieszalo skoro tak sie zachowuje.

Je¶li _co¶_ mu namiesza³o, to raczej nie jego wina, nieprawda¿?

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.