Re: Jak zrobić żeby windows 7 nie pokazywał otwartych dokumentów na pasku zadań?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Mon 18 Oct 2010 - 16:25:35 MET DST

*robot* pisze:

> To chyba nie to.
> O co mi chodzi:
> Wygląd windowsa mam ustawiony na "windows standard".
> Gdy w photoshopie otwieram 10 zdjęć to wszystkie pojawiają się na pasku zadań
> tak jakby były oddzielnymi programami co jest niedopuszczalne. Wiem, że można
> tak ustawić, żeby lączył to wszystko w jeden przycisk. Ja bym chciał, żeby po
> kliknięciu na ten przycisk pojawił mi się photoshop. A zamiast tego pojawia się
> kolejna lista ukazująca otwarte pliki w tymże programie a na szczycie listy
> [...]

Tak podejrzewałem :-). Ale to tym gorzej, niestety. Bo to takie zachowanie
przycisków na pasku zadań zależy od konkretnej aplikacji i tam to należy
ustawiać - o ile twórca programu przewidział możliwość przełączania trybu
pracy programu. Szukaj jakiejś opcji związanej z MDI (Multi Document
Interface).

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]