Re: Jak zrobić żeby windows 7 nie pokazywał otwartych dokumentów na pasku zadań?

Autor: robot <_at_onet.pl>
Data: Mon 18 Oct 2010 - 16:06:48 MET DST

W dniu 2010-10-18 15:36, goomish pisze:

> http://www.kfsoft.com/trayer/features.htm
>
> Przy czym 2 razy "jeśli"
> 1. Jeśli dobrze zrozumiałem czego ci trzeba
> 2. Trudno mi powiedzieć czy działa z nowym paskiem zadań z siódemki. Jeśli
> nie, to pewnie trzeba go przełączyć z styl klasyczny.

To chyba nie to.
O co mi chodzi:
Wygląd windowsa mam ustawiony na "windows standard".
Gdy w photoshopie otwieram 10 zdjęć to wszystkie pojawiają się na pasku zadań
tak jakby były oddzielnymi programami co jest niedopuszczalne. Wiem, że można
tak ustawić, żeby lączył to wszystko w jeden przycisk. Ja bym chciał, żeby po
kliknięciu na ten przycisk pojawił mi się photoshop. A zamiast tego pojawia się
kolejna lista ukazująca otwarte pliki w tymże programie a na szczycie listy
dumnie widnieje ikona photoshopa w którą muszę trafić w celu przełączenia na
program. Oczywiście takie rozwiązanie również nie jest dopuszczalne.

--
pozdrawiam