Re: Przegranie Win 7 z ukrytej partycji na nośnik DVD+/-R

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 14 Oct 2010 - 12:54:18 MET DST

W dniu 2010-10-14 11:42, G Nowak pisze:

> Mr MinKnowledge nawet nie wie, jak szybko sie skonczy. Ostatnio bylem u
> absztyfikanta, ktoremu ktos zrobil 30GB partycje systemowa. Po tygodniu tak
> sie przestraszyl komunikatu o pelnym dysku systemowym, ze ze strachu
> zdeinstalowal sterowniki ;)

To jakieś chore przyzwyczajenia z czasów Win95 chyba. Od pewnego czasu
zastanawiam się dlaczego w erze gdy dysków <500 GB nie opłaca się już
kupować, a na porządku dziennym są 2 - 4 razy pojemniejsze, ludzie
żałują parudziesięciu giga na system. A jak już pożałują to potem,
często z opłakanym skutkiem, bawią się z różnymi partition magikami itp.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl