Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Mon 11 Oct 2010 - 23:18:28 MET DST

Roman wrote:

> Ed Bott zauważa, że odpowiedzi udzielane przez pracowników i MVP są
> błędne

No to ja przepraszam, skoro pracownicy MS nie potrafia się dogadać to
co mnie to obchodzi?
Ale zgadza się, że bałagan jest z tym niezły. Jakiś czas temu musiałem
zrobic instalkę XP Prof na moim desktopie (z naklejką XP Prof'a jakby
co). Udałem się do autoryzowanego serwisu celem nabycia Recovery CD bo
dodzwonić się na infolinię graniczyło z cudem. R-CD nie kupiłem ale
zleciłem odzysk systemu - była taka usługa w cenniku. Zapłaciłem, mam
rachunek! ale instalkę mam nie z Recovery IBM/Lenovo ale z jakiego OEM
jak mi się wydaje. Pewnie mam jakąś lewiznę patrząc na tę ortodoksyjną
dyskusję powyzej ;)) A może lepiej było po terrentach szukac .....
ciężkie jest zycie właściciela peceta ;)

--
Wojtek