Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Roman <rsz4_at_SPAMgazeta.pl>
Data: Mon 11 Oct 2010 - 23:05:08 MET DST

Użytkownik "Wojtek" <nick0000@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:xn0h0909s9djnn5000@news.gazeta.pl...
> Roman wrote:
>

> http://www.dobreprogramy.pl/Windows-OEM-nie-dla-zwyklych-uzytkownikow,Aktualnosc,15352.html
>
> Ale co z tego niby wynika?
> Wątek jest o XP. Ja pisałem o XP i Viście a link jest o Win 7 :/

cytat z
http://www.dobreprogramy.pl/Windows-OEM-nie-dla-zwyklych-uzytkownikow,Aktualnosc,15352.html

Na wielu forach internetowych, w tym na oficjalnych grupach dyskusyjnych
Microsoft, padają pytania o możliwość samodzielnego zakupu i instalacji
Windows 7 OEM na domowym komputerze - Ed Bott zauważa, że odpowiedzi
udzielane przez pracowników i MVP są błędne, opierają się bezsprzecznie na
starych warunkach. Pikanterii całej sytuacji dodaje fakt, że rzecznik
Microsoft w rozmowie z Bottem powiedział, że polityka licencjonowania OEM
wcale się nie zmieniła, a wcześniejsze dokumenty wskazujące na możliwość
samodzielnej instalacji OEM były... błędne.

dalsze linki z tej strony
http://www.dobreprogramy.pl/Kontrowersji-wokol-OEMow-ciag-dalszy,Aktualnosc,15368.html

http://www.dobreprogramy.pl/Informacje-o-licencjonowaniu-OEM-nadal-sprzeczne,Aktualnosc,15413.html

do każdego z tych artykułów jest ponad setka komentarzy