Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 11 Oct 2010 - 14:06:32 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Krzyżański"
>Gdzieżbym śmiał wchodzić w dysputy na paragrafy z tak wytrawnym
>prawnikiem...

Kolejny. Nie, nie jestem "wytrawnym prawnikiem". Po prostu miałem
styczność z kilkoma prawnikami, rozmawiałem na ten temat, co nieco wiem
skąd indziej niż strona WWW Microsoftu, czy ich infolinia.
I, w przeciwieństwie do drugiej strony tej dyskusji, potrafię podać
konkretne argumenty.
Jeśli faktycznie uważasz, że opisane przez Ciebie postępowanie było
przestępstwem, lub wykroczeniem, bez problemu powinieneś być w stanie
znaleźć odpowiednie artykuły we właściwym kodeksie. Inaczej tylko
"włamujesz się emacsem przez sendmail".

--
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'