Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sun 10 Oct 2010 - 22:13:50 MET DST

Piotr Krzyżański wrote:

> Wiesz co - naprawdę odnoszę wrażenie, że trollujesz.
> Jaki _nieodpakowany zestaw_ masz na myśli?

Ej teraz to przesadzacie:
1. @Michał - Nieprawda, że OEM można sprzedawać tylko z nowym
komputerem. Można go legalnie kupić bez komputera. Sam kupowałem tak i
XP i Vistę. Tyle razy już było, że można nabyć do składanego przez
siebie peceta, że te zasadnicze deklaracje "tylko z oryginalnym
komputerem" są zatem mocno przesadzone.
2. @Piotr - Czepiasz się. Jeśli kupię OEM'a i mam ochotę go sprzedać bo
nie użyłem to mam prawo i ten OEM nic nie traci na swojej swieżości.
Mogę kupić takiego OEM'a od kogo mi się podoba. I nie muszę się
interesować czy jest to jakiś *autoryzowany* partner/reseler czy inny
pupil MSa. Tak długo jak pakiet jest nieużywany.
Póki co mamy na tyle wolny kraj, że to nie producent decyduje, z
którego źródła produkt jest legalny. Inna sprawa, że nie słyszałem aby
MS to podważał.

--
Wojtek