Re: Czym bardziej złożony schemat

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 05 Oct 2010 - 09:27:47 MET DST

W dniu 2010-10-05 08:40, Artur(m) pisze:
> W schemacie przykładowym
> ciekawa zależność "pozaekonomiczna" pielęgniarki
> wyłącznie od dyrektora głównego:)

W moim jest tak samo. Pielęgniarka nie jest pracownikiem szkoły. Jest
zatrudniana przez gminę i po prostu na terenie szkoły ma swoją
,,placówkę'' czy jak to się nazywa fachowo. Pensję dostaje nie od szkoły
i nie jest zależna bezpośrednio od dyrektora. Z drugiej strony Dyrektor
czuwa nad bezpieczeństwem uczniów, więc pomimo braku bezpośredniej
podległości temuż, pielęgniarka jakośtam podlega dyrektorowi. Jaki jest
dokładny zakres podległości pozostawiam Ci na zadanie domowe :-P, bo nie
chce mi się szukać, bo mnie to nie interesowało.

--
Przemysław Adam Śmiejek