Re: minimalizacja MO

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Tue 05 Oct 2010 - 09:10:12 MET DST

Dnia Sun, 3 Oct 2010 17:08:08 +0200, Skrypëk napisa³(a):

> ?U¿ytkownik "kajus44" <kajus44@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup
> Ale nie reaguje tylko na próbê minimalizowania czy w ogóle zaprzestaje
> odpowiadaæ to okno?

Tylko minimalizowania (chocia¿ maksymalizowania nie sprawdza³em). Okno nie
jest zamro¿one, mo¿na normalnie edytowaæ list, tylko z minimalizacj± s±
problemy. I z prze³±czaniem okna z listu na ca³± pocztê, tak jakby list
mówi³ "jestem najwa¿aniejszy, mnie masz ogl±daæ". I to tylko co jaki¶ czas.
Muszê nastêpnym razem sprawdziæ dok³±dniej co mo¿e to powodowaæ, jak co¶
znajdê to dam znaæ, mo¿e siê komu¶ przyda na przysz³o¶æ.
Pozdrawiam.