Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 04 Oct 2010 - 15:41:46 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal Biek"
>[...]
>
>1' Nikt tu nie pisze o nielegalnym działaniu.

Jak nie? Co drugi w tym wątku bredzi coś o konieczności tego, czy
tamtego, bo inaczej "będzie się miało nielegalny Windows".

>2' Zakładając optymistycznie, że oferta za ok. 80 PLN jest uczciwa to
>siakimś potwierdzeniem oryginalności-legalności OSa jest właśnie zdjęcie
>owej naklejki, nośnika, opakowania... A tego nie ma. Zatem wątpliwości same
>się rodzą...!?

Etam. Co możesz mieć innego w Windows, niż w innych Windows? Inny kolor
płyty, który będzie Ci bardziej pasował do butów, albo torebki?

>3' Podałem URLe nie jako źródło prawa ino jako poradnik "Jak sprawdzić...
>.?"

Przy czym "jak sprawdzić" było wymysłem MS, a nie obowiązującym stanem
prawnym w Polsce.

>4' Sprzedawanie/kupowanie OSa na allegro jest dozwolone, ale nie do końca
>zadawalające zaawansowanego użytkownika!:-)

Owszem. Do tego dodajmy, że Allegro również ignoruje (podejrzewam, że
świadomie) polskie prawo.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |