Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 28 Sep 2010 - 10:43:16 MET DST

W dniu 2010-09-27 23:47, Michal Kawecki pisze:
> Dnia Mon, 27 Sep 2010 19:23:11 +0200, Przemysław Adam Śmiejek
> napisał(a):

> Twój MTA jest listowany na blackliście Barracuda:
> http://barracudacentral.org/lookups/ip-reputation

A jak to sprawdzasz? Bo wpisałem mu IP do testowania i mówi, że czysty.
Wpisałem domenę i też wg niego czysta.

> Poza tym wpisz sobie do rekordu spf "v=spf1 ip4:ip_serwera_poczty a mx
> mx:nazwa_serwera_mail ?all"

No mogę spróbować wpisać ipeki zamiast samego mx. Ale wg tego, co
podałeś, to to tylko przyspiesza.

> i zdefiniuj prawidłowe serwery mx dla swojej
> domeny.

A co dolega obecnym? Na mój gust są prawidłowe i od zawsze przyjmują
pocztę.

> Być może będzie potrzeba dopisania SPF także w DNS serwera
> poczty

W sumie mogę dopisać.

> zgodnie z sugestią z http://old.openspf.org/wizard.html. Wiele
> zależy od tego, co jest w nagłówku maila odebranego od Ciebie przez
> gmail (jaki jest w ogóle powód wrzucenia go do spamu).

No a kto to wie... z gMailem nie idzie się skontaktować :(

> A po wszystkim wyślij maila na adres auth-results@verifier.port25.com

No chyba nie bardzo:

<auth-results@verifier.port25.com>: host verifier.port25.com[207.36.201.235]
    said: 550 5.1.1 no such local recipient
<auth-results@verifier.port25.com>
    in "RCPT TO:<auth-results@verifier.port25.com>
    ORCPT=rfc822;auth-results@verifier.port25.com" (in reply to RCPT TO
    command)

> lub ewentualnie spf-test@openspf.org celem zweryfikowania konfiguracji
> swojego SPF.

Napisał tak: Mail-From Result="pass"
to dobrze chyba, nie?

> To tyle w temacie. Widzę, że obracasz się na grupie o MTA - tam pytaj o
> więcej.

Pytałem. Niestety poza poradą ,,kup sobie łącze nie od tepsy albo kup
sobie smarthosta'' nic więcej nie wydobyłem :( gMail jak odrzucał, tak
odrzuca.

--
Przemysław Adam Śmiejek