Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 27 Sep 2010 - 23:47:42 MET DST

Dnia Mon, 27 Sep 2010 19:23:11 +0200, Przemysław Adam Śmiejek
napisał(a):

> Nie zrozumiałeś, przeczytaj dyskusję jeszcze raz. Michał pisał o
> włączeniu SPFa w DNSach (co nota bene nie pomogło na gogla) oraz o
> odrzucaniu serwerów z nieustawionym SPFem, co omawialiśmy dokładniej i
> tam Michał wystąpił z pozycji siły pisząc o tym, że ,,olać admina, co
> nie ma spfa, to jego problem''. A ja prosto i bez lęków normalnie
> wyjaśniłem różne punkty widzenia. Ty jednak najwyraźniej też nie masz
> warstw i na górze masz czepialstwo.

Twój MTA jest listowany na blackliście Barracuda:
http://barracudacentral.org/lookups/ip-reputation

Poza tym wpisz sobie do rekordu spf "v=spf1 ip4:ip_serwera_poczty a mx
mx:nazwa_serwera_mail ?all" i zdefiniuj prawidłowe serwery mx dla swojej
domeny. Być może będzie potrzeba dopisania SPF także w DNS serwera
poczty zgodnie z sugestią z http://old.openspf.org/wizard.html. Wiele
zależy od tego, co jest w nagłówku maila odebranego od Ciebie przez
gmail (jaki jest w ogóle powód wrzucenia go do spamu).

Przeczytaj też ten wątek: http://wss.pl/frmThread.aspx?tid=95534.

A po wszystkim wyślij maila na adres auth-results@verifier.port25.com
lub ewentualnie spf-test@openspf.org celem zweryfikowania konfiguracji
swojego SPF.

To tyle w temacie. Widzę, że obracasz się na grupie o MTA - tam pytaj o
więcej.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/