Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: <Mich_at_l>
Data: Mon 27 Sep 2010 - 15:45:01 MET DST

W dniu 2010-09-27 14:41, JoteR pisze:

> E tam, trzeba dociągnąć Flesza, jakąś Javę posadzić, antywirusa, pirackiego

Da się bez tego żyć.

> Offisia, pakera do rarów, coś do obsługi PDF-ów, obowiązkowe GG czy inszy

Są odpowiedniki działające online.

> Skype - łącznie z oprogramowaniem od płyty głównej, karty graficznej,
> dźwiękowej, telefonu i drukarki zbierze się na całkiem pokaźny
> "przyodziewek" dla gołej Windy.

Może się trochę niejasno wyraziłem. Pisząc "żadnych dodatkowych
aplikacji prócz tego, co fabryka w komplecie dała" miałem na myśli
świeżo zakupiony w sklepie komputer, mający to, co niezbędne do
działania OOTB.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl