Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 27 Sep 2010 - 14:41:54 MET DST

"Mich@l" napisał:

> Gołego w sensie takim że nie ma zainstalowanych żadnych
> dodatkowych aplikacji prócz tego, co fabryka w komplecie
]> dała? Osobiście nie, ale jestem w stanie wyobrazić sobie
> całkiem pokaźną grupę osób, która używa komputera tylko
> jako urządzenia do przeglądania internetu. Goły Windows spokojnie takim
> wystarczy.

E tam, trzeba dociągnąć Flesza, jakąś Javę posadzić, antywirusa, pirackiego
Offisia, pakera do rarów, coś do obsługi PDF-ów, obowiązkowe GG czy inszy
Skype - łącznie z oprogramowaniem od płyty głównej, karty graficznej,
dźwiękowej, telefonu i drukarki zbierze się na całkiem pokaźny
"przyodziewek" dla gołej Windy.
Aha, i oczywiście PIM ;->

JoteR