Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 27 Sep 2010 - 10:25:53 MET DST

W dniu 2010-09-26 23:43, Andrzej Libiszewski pisze:
> Właśnie o to mi chodzi :) O to, że cokolwiek bym napisał ja czy ktokolwiek
> inny i tak postawisz interlokutora na pozycji swojego wroga.
> Nawet jeśli jest to w sumie zwykły cytat z pierwszej części Shreka.

Nie. Wtedy nie potraktowałem jako wroga. Poprosiłem o wyjaśnienie co
chciałeś powiedzieć przez ten cytat, bo zupełnie nie załapałem i do
teraz nie rozumiem. Dopiero jak odmówiłeś, to wyraźnie pokazałeś znów
swój chamski charakter. ,,Powiem coś, ale nie wyjaśnię co chciałem przez
to powiedzieć, więc niech się rozmówca martwi interpretacją''.

Teraz rozumiesz?

--
Przemysław Adam Śmiejek