Re: Skrypt logowania do domeny i start

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Fri 24 Sep 2010 - 12:54:43 MET DST

W dniu 24-09-2010 12:42, Mariusz Kruk rzecze:

> Problem polega na tym, że jeśli uruchomię go ze skryptu logowania,
> zostaje mi na ekranie okienko cmd.exe (a jak użytkownik je zamknie,
> program podwisa). Próbowałem użyć komendy start, ale efekt jest taki, że

Strzał w ciemno: a jakby przekierować wyjście programu?
(coś na kształt mojprogram.exe >%temp%/niewazny.plik)
Może to powoduje nie zamykanie się okna cmd?

Ostatecznie spróbował bym czegoś w rodzaju:

Opt("TrayIconHide",1)
Run(@ComSpec & " /c " & 'program-do-uruchomienia', "", @SW_HIDE)

w skrypcie AutoIt. Tenże skompilować i uruchamiać ze skryptu logowania.

--
Dominik (& kąpany)