Skrypt logowania do domeny i start

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 24 Sep 2010 - 12:42:34 MET DST

Mam sobie program, który chcę uruchamiać przy logowaniu użytkownika.
Problem polega na tym, że jeśli uruchomię go ze skryptu logowania,
zostaje mi na ekranie okienko cmd.exe (a jak użytkownik je zamknie,
program podwisa). Próbowałem użyć komendy start, ale efekt jest taki, że
skrypt działa, jeśli uruchomię go "z palca", ale nie działa jeśli jest
wskazany jako skrypt logowania.
Skrypt "działający" wygląda dość prosto:
#v+
if exist c:\normal.session (
        "C:\Program Files\Creative Professional\E-MU PatchMix DSP\emupmixdsp.exe" c:\normal.session
)
#v-
W skrypcie "niedziałającym" usiłowałem zrobić po prostu start "" "c:\...
Dlaczego jako skrypt logowania nie działa? I co zrobić, żeby działało?

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |