Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Wed 22 Sep 2010 - 06:58:19 MET DST

Day Tue, 21 Sep 2010 14:58:13 +0200, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> Swoją szosą, czemu UseNet zdechł to nie wiem :(
> Bo koncepcyjne forumy www są dla mnie nieczytelne i konsumujące taki
> ogrom czasu, że po prostu maks na 3 biorę udział. Bez klawiszy, bez
> ignorowania i bez centralizacji + rozdmuchany interfejs WWW.... Brrr...

Takie czasy panie.
Teraz musi być klikalnie, kolorowo, banerek z reklamami trza podpiąć...
A na Usenecie tego się nie da, no i tutaj ciągle jakieś RTFMy każą czytać,
netetykiety... A że www nieergonomiczne? Kogo to obchodzi!

Ale jest małe światełko w tunelu. W nowoczesnych skryptach, np. w
vbiulletinie czy nowym phpBB można już sobie te wszystkie obrazki typu
awatarki, emotikonki, etc. powyłączać. Dzięki temu forum - przynajmniej od
strony graficznej - zaczyna być znośne.

--
Artur 'bzyk' Frydel
Lepszy pieniądz w garści, niż fundusz Pioneer na dachu.