Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 22 Sep 2010 - 13:12:17 MET DST

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i7aa59$c4p$1@news.onet.pl...

> Swoją szosą, czemu UseNet zdechł to nie wiem :(
> Bo koncepcyjne forumy www są dla mnie nieczytelne i konsumujące taki
> ogrom czasu, że po prostu maks na 3 biorę udział. Bez klawiszy, bez
> ignorowania i bez centralizacji + rozdmuchany interfejs WWW.... Brrr...

Zapytaj odpowiedzialnych za polski usenet.
W czasach kiedy do użytku wchodził W2k - w sumie zupełnie
inny system niż NT4, to stwierdzili, że nowej grupy nie założą bo nie.
Stać ich było tylko na zmianę hierarchii, po to właśnie, aby dodawać tam nowe
systemy by MS. Kiedy ludzie odwrócili się od newsów, pozakładali
grupy w innych hierarchiach i różne fora, to się obudzili nagle i cichcem
pozakładali grupy dla Visty i XP...
Wtedy - to chyba była końcówka 1999 roku, dyskusja trwała wiele tygodni i
spełzła na niczym - bo nowych grup dla systemów z MS nie było przez
wiele lat, więc nie ma się co dziwić, że ludzie olali usenet, nawet nie wiedzą, że
takie coś istnieje...

Piciu