Re: Blokada GG

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 21 Sep 2010 - 20:45:46 MET DST

W dniu 2010-09-13 15:40, Andrzej Libiszewski pisze:
> Widzisz, zła metoda, bo wiesz, że jak sobie nie zabronisz i nie utrudnisz
> dostępu, to zapalisz. A ja wiem, że nie zapalę bez zabraniania sobie i bez
> ograniczania kontaktów z osobami palącymi.

Dzisiaj właśnie rozmawiałem z psychologiem, który pracuje przy leczeniu
uzależnień i powiedział, że moja metoda jest dobra, natomiast twoja jest
bardzo ryzykowna i zdecydowanie nie zalecana przez fachowców. Do tego,
nawet jeśli tobie się uda utrzymać abstynencję tą metodą, to jest to
rzadkość i nie powinieneś radzić innym rzucania w taki sposób ani nie
upoważnia cię to do nazywania mojej (i powszechnej oraz stosowanej przez
fachowców) metody złą.

--
Przemysław Adam Śmiejek