Re: W2003 - jak zainstalować SCSI bez stacji dyskietek

Autor: wozniak grzegorz <grzes_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Sep 2010 - 14:39:21 MET DST

Jarek P. wrote:

> Serwer Fujitsu Primergy S300 R4, muszę na nim zainstalować Windows
> 2003 i mam problem.
>
> Nie posiadam oryginalnego zestawu CD "Server Start" od tego serwera,
> te, które mam nie obsługują wbudowanego weń sterownika SCSI.
> Odpowiedni sterownik ściągnąłem ze strony Fujitsu, ale jest problem:
> serwer nie ma stacji dyskietek. Instalka windowsów zaś nie dopuszcza
> innej drogi doinstalowania dodatkowego sterownika, jak z dyskietki
> (swoją drogą to jest chore!). W necie znalazłem bez liku informacji,
> że można to ominąć przy pomocy programu nlite, integrując sterownik z
> [...]
a w jakiej formie masz ten sterownik? jeśli exe to go wypakuj i poszukaj
katalogu/drezwa katalogów z zestawem plików o takich rozszerzeniach:
TXTSETUP.OEM - obowiazkowy plik z informacją o sterowniku dla trybu
tekstowego
*.sys - własciwy strownik
*.inf - wpisy do rejestru zwizane ze strownikiem
*.cat

podczas integracji zaznaczsz opcję sterownik trybu tekstowego i wskazujesz
na folder z plikiem txtsetup.oem

-
Pozdrawiam