W2003 - jak zainstalować SCSI bez stacji dyskietek

Autor: Jarek P. <jarekprzybyl_at_gmail.com>
Data: Mon 20 Sep 2010 - 10:07:07 MET DST

Serwer Fujitsu Primergy S300 R4, muszę na nim zainstalować Windows
2003 i mam problem.

Nie posiadam oryginalnego zestawu CD "Server Start" od tego serwera,
te, które mam nie obsługują wbudowanego weń sterownika SCSI.
Odpowiedni sterownik ściągnąłem ze strony Fujitsu, ale jest problem:
serwer nie ma stacji dyskietek. Instalka windowsów zaś nie dopuszcza
innej drogi doinstalowania dodatkowego sterownika, jak z dyskietki
(swoją drogą to jest chore!). W necie znalazłem bez liku informacji,
że można to ominąć przy pomocy programu nlite, integrując sterownik z
instalką na jednej płycie.

I super, tylko albo ja czegoś w tej informacji nie rozumiem, albo coś
źle robię, ponieważ w programie nlite oczywiście wybieram opcję
integruj sterownik, dodaję ten sterownik, wynikowa płyta instalacyjna
powstaje i co? I dupa, instalacja windowsów przebiega dokładnie tak,
jak poprzednio: odpalona tak po prostu nie widzi żadnych dysków
twardych, a jesli wcisnę F6, woła o stację dyskietek.

Chodziło mi po głowie wykonanie dosowego "assign" i stworzenie stacji
"A" z katalogu dodanego na płycie instalacyjnej, ale nie wiem, jak to
zrobić w nlite. Pomoże ktoś?

J.