Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Mon 20 Sep 2010 - 06:31:24 MET DST

Day Sun, 19 Sep 2010 08:30:37 +0200, Radosław Sokół wrote:

> Minęły czasy, gdy wygląd programu mógł być toporny.

Powiedz to tym którzy nadal używają slrna :)
Wbrew pozorom zdarzają się jeszcze ludzie dla których funkcjonalność jest
najważniejsza.

> nawet robić i po prostu szybko przeskakuję w pracy posty,
> które już czytałem w domu i vice-versa. Stracę parę minut,
> ale na kopiowanie folderów też bym stracił.

Ależ po co kopiować. Wystarczy pendraka włożyć do dziurki i pracować
bezpośrednio na katalogach z pendrive.

--
Artur 'bzyk' Frydel
Nie ma tego złego, co by nam nie wyszło.