Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 18 Sep 2010 - 00:15:19 MET DST

** Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

> Podobna nie jest, ale jest przynajmniej nowoczesna i rozwi- jana.

Co to za maniera przenoszenia z dzieleniem na sylaby? Przecież ja tego potem
nie zawinę automatem... To nie zeszycik w trzy linie tylko plik tekstowy do
przetwarzania dla komputera. ;)

Ale to tak OT.

> W przeciwieństwie do Dialoga (cytat z wątku, nie uży- wałem, nie wiem) i
> Forte Agenta (używałem, zarzuciłem dawno temu na rzecz Thunderbirda właśnie z
> racji nikłego tempa rozwoju Agenta).

Przecież Dialog jest OK.

> Obecnie zainteresowanie Usenetem jest tak "wielkie", że z nowoczesnych,
> specjalizowanych programów-klientów NNTP zosta- ły chyba tylko właśnie
> Outlook Express i pochodne oraz Mozil- la Thunderbird i pochodne.

Ej mamy XXI wiek ludzie używają po prostu Google Groups. :) A jak ktoś wymaga
czegoś więcej (np. normalnego edytora jak ja) to sobie ogarniają klienta
samemu.

Usenet jest jaki jest (nie zmienia się) od kilkunastu lat, więc nie ma też po
co zmieniać klienta (poza użytecznością klienta - sam protokół jest
ugruntowany).

Piszesz, że Mozilla czy MSOE vel Windows Mail jest rozwijane. A guzik prawda
nie rozwijane. Jedyne co tam rozwijają to w przypadku Mozilli są to zabawy w
XUL czyli po prostu robią ładniejszy interfejs ale niskpoziomowy silnik np.
indeksowania niewiele się zmienia i jak się zrobi dużo wiadomości z grupy
trzymanych w lokalnych strukturach danych Mozilli to się wykrzaczy (np. zgubi
indeks). MSOE/Windows Mail - również zmiany są jeno kosmetyczne.

A wracając do tematu to najpotężniejszym czytnikiem jest Gnus. :)