Re: Co mi wyłącza Num Locka

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Sep 2010 - 01:36:42 MET DST

Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał(a):
> Grzesiu, to że nie ma na stronie MS, to o niczym świadczy. Te i inne
> porady podawałem już kilka lat temu i są sprawdzone - działają
> poprawnie. Jeśli chcesz testować, to proszę bardzo wykonaj to na swoim
> systemie, a zobaczysz jak to działa.

Może działają na Windows 95... Testowałem i jest tak jak pisze Microsoft.
Generalnie ustawianie tej wartości nie ma większego sensu ponieważ Windows
zapisuje ją podczas wylogowania zależnie od stanu klawisza NumLock. Nie ma
więc znaczenia co wpiszesz w edytorze rejestru bo Windows to i tak nadpisze
jak się będziesz wylogowawać. I nadpisując patrzy tylko na NumLock, inne
klawisze są ignorowane.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/