Re: Co mi wyłącza Num Locka

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 19 Sep 2010 - 14:38:33 MET DST

In news:i74oji$2ub4$1@opal.icpnet.pl,
*Grzegorz Niemirowski* <gnthexfiles@poczta.onet.pl> typed:

> Takie informacje też widziałem w Internecie. Nie ma ich natomiast na
> stronach Microsoftu. Warto więc by to najpierw przetestować na swoim
> komputerze przed pisaniem na grupach.

Grzesiu, to że nie ma na stronie MS, to o niczym świadczy. Te i inne porady
podawałem już kilka lat temu i są sprawdzone - działają poprawnie. Jeśli
chcesz testować, to proszę bardzo wykonaj to na swoim systemie, a zobaczysz
jak to działa.

http://social.answers.microsoft.com/Forums/pl-pl/category/answersplpl