Re: Co mi wyłącza Num Locka

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 19 Sep 2010 - 16:33:34 MET DST

In news:op.vi97siqn13q3bq@piotr-komputer,
*Piotr M* <xx@xx.xx> typed:
> Dnia 19-09-2010 o 14:43:27 Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl>
>
> Ale ja chyba nie do końca rozumiałem :(
> Ciąg o nazwie "InitialKeyboardIndicators" ma wartość "2", mam wpisane "2",
> jak poniżej. Jak dodać jeszcze "2147483648"?

Jeden dodajesz do HKCU, a drugi do HKU (opis niżej)

> Wpisałem i zastosowałem..
> "Na poczatek, dodaj do rejestru:
> HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Keyboard
> wartość ciągu InitialKeyboardIndicators= 2147483648
> "
> Ale nic nie dało bo zmieniło się na "0", a bo źle robię..
>
> Wartość "2" miałem ustawioną.
>
> Mam nadzieję, że moja niewiedza nie będzie Ci irytować i odpowiesz co źle
> robię, a wiesz, że bardzo cenię sobie tutaj wszystkie Twoje wskazówki i
> rozwiązania :)

Jak widzę, to "mieszasz" w jednym kluczu.
Wyraźnie Ci pisze, że masz dodać do dwóch gałęzi HKEY_USERS\.DEFAULT\....
oraz HKEY_CURRENT_USER\Control Panel....:

HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Keyboard
wartość ciągu InitialKeyboardIndicators= 2147483648

HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Keyboard
InitialKeyboardIndicators = 2

Restart

http://social.answers.microsoft.com/Forums/pl-pl/category/answersplpl