Re: Co mi wyłącza Num Locka

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sun 19 Sep 2010 - 15:30:08 MET DST

Dnia 19-09-2010 o 14:43:27 Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl>
napisał(a):

> In news:op.vi90za2p13q3bq@piotr-komputer,
> *Piotr M* <xx@xx.xx> typed:

> Czytasz to co piszę?, to nie klucz a wartość ciągu.

Ale ja chyba nie do końca rozumiałem :(
Ciąg o nazwie "InitialKeyboardIndicators" ma wartość "2", mam wpisane "2",
jak poniżej. Jak dodać jeszcze "2147483648"?

>>> HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Keyboard
>>> InitialKeyboardIndicators = 2

> Podałem Ci zapis, który zastosuj, a widzę, że jesteś uparty, wolisz
> pytać w nieskończoność

Wpisałem i zastosowałem..
"Na poczatek, dodaj do rejestru:
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Keyboard
wartość ciągu InitialKeyboardIndicators= 2147483648
"
Ale nic nie dało bo zmieniło się na "0", a bo źle robię..

Wartość "2" miałem ustawioną.

Mam nadzieję, że moja niewiedza nie będzie Ci irytować i odpowiesz co źle
robię, a wiesz, że bardzo cenię sobie tutaj wszystkie Twoje wskazówki i
rozwiązania :)

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?