Re: Co mi wyłącza Num Locka

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sun 19 Sep 2010 - 13:03:00 MET DST

Dnia 17-09-2010 o 20:26:56 Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl>
napisał(a):

> In news:op.vi6tjahc13q3bq@piotr-komputer,
> *Piotr M* <xx@xx.xx> typed:

> Na poczatek, dodaj do rejestru:
> HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Keyboard
> wartość ciągu InitialKeyboardIndicators= 2147483648

Dodać taki nowy klucz o wartości "2147483648"? A do czego to?

> HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Keyboard
> InitialKeyboardIndicators = 2
> Restart

No mam, po zalogowaniu do Win7, Num Lock mam włączony z automatu.

Zależy mi na tym aby nikt (ja :) ) i nic nie wyłączało go, przypadkowo lub
specjalnie. Po prostu, tego co wykonują klawisze numeryczne po wyłączeniu
Num Locka nie używam i nie będę. A gdy to się zdarza, to robią się
wariacje w systemie, nie mówiąc o zdeorganizowaniu pracy bo treść się nie
wpisuje. A po przypadkowemu włączeniu Insertu, to po wtórnemu załączeniu
Num Locka, tryb zastępowania pozostaje i wiadomo co się dzieje przy
pisaniu, muszę poprawiać, z powrotem Num Lock aby Insert wyłączyć, eh.

Da się robić na stałe Num Lock w systemie? Przybić gwoździem na zawsze.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?