Re: terminal telnet - jaki?

Autor: mrk <no.entered_at_hot.com>
Data: Fri 17 Sep 2010 - 23:29:40 MET DST

Sorki ze jeden pod drugim

Jezyk skryptowy to cos co pozwala zautomatyzowac czynnosci wykonywane za
pomoca tego terminala.
Mozna np: logowac sie, wykonywac jakies komendy i pozniej wykorzystujac
polecenia typu czytanie lancuchow, przekrztalcanie lancuchow,
przypisywanie wartosci zmiennym, dzialania matematyczne, funkcje... W
zasadzie wszystko to, co znamy piszac jakiekolwiek skrypty, tyle ze tu
wykonuje je program terminala.
Jak juz pisalem wczesniej, Tera Term ma cos takiego, ale nie dziala za
dobrze i nie jest przyjazny.

Jesli dalej nie wiesz o czym mowie, to napisz w wyszukiwarce google:

Tera term macro

Bedziesz mial jasnosc o czym pisze.