Re: Blokada GG

Autor: Dawid Suder <dawids28_at_ciekawa-informatyka.pl>
Data: Fri 17 Sep 2010 - 21:21:38 MET DST

> A corka otworzy web.gadu-gadu.pl przez jeden z pierdyliona proxy
> pojawiajacych sie w sieci szybciej, niz ojciec jest w stanie wklepywac
> ich nazwy do hosts..

Ależ wystarczy tylko wejść do %SystemRoot%\Program Files\<folder GG> i
zmienić nazwę GG.exe (czy Gadu-gadu.exe) na cokolwiek innego i Gadu
śmiga. Jeszcze łatwiej i szybciej wywalić "dodatki" w rejestrze.

Jestem zwolennikiem otwartego dostępu do takich informacji i
wielokrotnie pisałem o usuwaniu różnych ograniczeń, zabezpieczeń itd.,
dopóki było to zgodne z prawem (inaczej tylko z zastrzeżeniem "w celach
edukacyjnych").

Nawiasem mówiąc, jakie są szanse, że Jana córka nie znajdzie tej wymiany
listów i nie odblokuje sobie wszystkiego?

--
Pozdrawiam,
Dawid Suder (DawidS28)