Re: Blokada GG

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 12 Sep 2010 - 20:12:45 MET DST

W dniu 2010-09-12 16:28, Bucki Jan pisze:
> animka<animka@to.nie.ja.wp.pl> :

> Takiej odpowiedzi można się spodziewać jedynie w wykonaniu Animki - czy Ty
> jesteś aż taka tępawa?

Tępawa, bo nie jestem jasnowidzem? Mogłeś od razu napisać, że chcesz
zablokować córce i nie napisałeś ile córka ma lat.
Ja bym córce nie blokowała, żeby jej nie odbierać godności. Teraz
wszyscy mają gg, NK i faceboka. Taka moda i wygoda. Trzeba mieć zaufanie
do swoich dzieci, obserwować gdzieś tak z boku, przede wszystkim dużo z
nimi rozmawiać.

> Ja nie instalowałem, a wykonała to córa na swoim kompie, nawet gdybym to
> odinstalował to pewnie i tak sobie sama zainstaluje.

No i dobrze by zrobiła. Jakby mnie matka czy ojciec zrobili jakieś
świństwo to bym ich znienawidziła.

> Zablokować chcę swojej latorośli.

Ty sobie zablokuj, bo Cię jacyś OBCY prześladują pewnie.

Jedni tacy w mojej rodzinie (których bardzo co prawda kocham) sprzedali
kiedyś telewizor i antenę satelitarną, żeby ich synkowie nie zobaczyli
przypadkiem w telewizji gołych cycków. A sama cyckami ich długo karmiła.
Teraz wybudowali sobie super dom więc już mają dużo miejsca. Dom w
środku na styl amerykański, wszystko naj-naj, wielki salon, a telewizora
nie ma! Laptopy też chłopakom kupili, ale internetu to już nie!
Jeden chłopak ma już 16 lat, drugi był w maju u Komunii Św. Obydwóch
zapisali do prywatnych szkół.

--
animka