Co mi wyłącza Num Locka

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Fri 17 Sep 2010 - 19:29:24 MET DST

Witam.

Jakiś szkodnik wyłącza mi Num Locka w laptopie :) Dzieje się to różnie i
niespodziewanie, z różną częstotliwością co kilka dni. No i wtedy w
momencie skorzystania z klawiatury numerycznej zaczynają się wariacje :)

Jak wykryć tego drania co wyłącza? Nie wiem jak do tego tropienia się
zabrać. Tak sobie myślę też, że może sam to robię jakimś skrótem
klawiaturowym. Laptop Asus K50AB i Win7.

Dzięki

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?