Re: Samoczynna zmiana godziny - kontroler domeny. Pomocy !!

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 17 Sep 2010 - 19:25:33 MET DST

W artykule <9c8b7eea-555f-439d-999b-5605b04ddf04@k9g2000vbo.googlegroups.com>,
adfire napisał(a):

> Mam pewien problem z kontrolerem domeny (W2K3). Po wszelkich
> kombinacjach, wyłączona jest jakakolwiek synchronizacja z innym
> serwerem NTP (czyli sam dla siebie jest serwerem), strefa czasowa jest
> odpowiednia, a mimo to - codziennie (w nocy) godzina jest przestawiana
> o godzinę wstecz.

Może jakaś ręczna synchronizacja w harmonogramie zadań? Sprawdzałeś?

Próbowałeś włączyć audyt (nie wiem dokładnie gdzie to się ustawia
w w2k3) przywileju zmiany czasu?
Bodajże jest to w gpedit.msc, zasady inspekcji, inspekcja zdarzeń
systemowych.
A dalej:
http://technet.microsoft.com/pl-pl/library/cc782518%28WS.10%29.aspx

Jacek