Re: SIWZ: jak krótko opisać Windows XP pro

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 14 Sep 2010 - 14:23:45 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rados³aw Sokó³"
>A je¿eli po prostu chcê pewnej funkcjonalno¶ci? Mam siê ba-
>wiæ w deklarowanie, jakie funkcje powinien mieæ system, po
>czym siê oka¿e, ¿e sprytny dostawca dogra masê jakich¶ pro-
>gramów dodatkowych które "obchodz±" problem?

Owszem.

>Teoretycznie to domagaj±c siê systemu umo¿liwiaj±cego urucha-
>mianie aplikacji Win32 i pracê w domenie AD mo¿na dostaæ od-
>powiednio skonfigurowanego Linuksa z wgranym WINE.

Zgadza siê.

>Takie tworzenie SIWZów na oprogramowanie by³oby tylko sztuk±
>dla sztuki i zajmowaniem czasu.
>
>Inna sprawa, ¿e przetargi na sprzêt komputerowe s± absurdal-
>ne od pocz±tku do koñca.

Trochê tak, trochê nie. Zreszt± du¿e firmy prywatne same ze siebie
maj± zwykle jak±¶ formê zamówieñ zbli¿on± do¶æ do tego, co jest
przewidziane w PZP. Ciekawe czemu, prawda?

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |